söndag 20 februari 2011

Från arkivet


Har ääääntligen fattat hur jag ska få bilderna från mobilen till datorn. Lite trög är jag uppenbarligen men här kommer ett helt gäng med bilder från det senaste året!


Filip får en puss!


Boss i skamvrån.


Boss i en av sina graciösa sovställningar.


Möttes av blöta tassavtryck i trappuppgången på väg hem från jobbet. Kändes mysigt.


Boss efter att han blivit röntgad. Hög på bilden alltså. Satt i exakt den där ställningen i ca 10 min innan han somnade.. Sittandes.


Mamma och Boss pussas.


Pappa och Boss delar säng.


På promenad vid Öresundsbron i somras.


Trött hund.


Slackers.


En helt vanlig bild på en helt vanlig hund.



Boss hjälper till att bädda....

Återkommer ev. med ett gäng filmer också!

2 kommentarer:

  1. super söta bilder,han var ju bara störtskön på bilden med röd leksak när han var groggy;)
    Lät lustigt att han somnade sittandes hi hi...

    SvaraRadera
  2. Haha. Det var rätt lustigt att se också. Jag var inte med men är filip kom hem med honom gick han rakt in i sovrummet och hämtade leksaken. Sen gick han och satte sig sådär i vardagsrummet. vinglandes och halvsovande. Till slut somnade han sittandes och leksaken ramlade ur munnen på honom och han ryckte inte ens till. Då bar jag in honom i sängen istället. Men det händer faktiskt ibland att han somnar sittandes men han brukar vakna med ett ryck när kroppen börjar slappna av. Lika kul att se varje gång. Skulle kunna ägna resten av mitt liv bara tittandes på honom och ändå aldrig bli uttråkad. Häromnatten vaknade jag av att han ylade jättehögt i sängen. När jag väckte honom tittade han trött på mig, gäspade och somnade om.

    SvaraRadera